فیلم تست و بررسی bmw m5 2012
در این پست شاهد تست اخرین دست اورد تیونر رسمی کمپانی BMW یعنی M-POWER هستیم.این بار این تیونر به سراغ سری 5 کمپانی مادر رفته و کیت کاملی برای این خودرو ارائه کرده است.این خودرو چندی پیش هم در پیست نوربرگرینگ زمانی برابر با فراری F430 ثبت کرد.در ادامه می توانید این فیلم را دریافت کنید.(کیفیت HD)
اخرین دستاورد M-POWER...
دانلود با کیفیت 98.7MB___________HD
download
پسورد فایل: www.maxspeed.ir
مشخصات فنی
موتور:8سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو
قدرت:650 اسب بخار بین 6000 تا 7000rpm
گشتاور:680 نیوتون متر بین 1500 تا 5750rpm
شتاب صفر تا صد: 4.4 ثانیه
صفر تا 200: 13 ثانیه
نسبت وزن به قدرت:3.3
میزان پخش 232CO2 گرم در کیلومتر
حداکثر سرعت:250 کیلومتر در ساعت(محدود شده به صورت الکترونیکی) که با سفارش یک اپشن این محدودیت به 305 کیلومتر در ساعت میرسد
مصرف سوخت : 9.9 لیتر در صد کیلومتر
رینگ های 19 اینچی با تایر های 265/40R19 در جلو و 295/40R19
فیلم تست و بررسی مزدا 2 با زیر نویس پارسی
مطمئنا یکی از دلایل حرکت سریع خودروسازان به سمت تولید خودروهای کوچک و هاچ*بک شهری توجه به تغییر نگاه مصرف*کننده و به نوعی رفتن به سمت ذائقه*های جدیدتر است ... در این پست فیلمی از تست و بررسی مزدا 2 همراه با زیر نویس فارسی قرار دادیم ... که این زیرنویس توسط تیم مکس اسپید تهیه شده ... امیدوارم لذت ببرید (کیفیت HD)
دانلود فیلم همراه زیرنویس در یک فایل زیپ - 65MB
download
پسورد : www.maxspeed.ir
توضیحات و بررسی مزدا 2 :
مزدا 2 در کلاس خودروهایSubcompact و یا هاچ بک کوچک شهری قرار دارد که در سال 1996 معرفی گردید و در سال 2008 نیز نسل سوم آن بر روی پلت فرم DE فورد مجددا طراحی شد . مزدا 2 در دو تیپ به بازار عرضه می*شود. یک تیپ ساده با قیمت تقریبی 28 تا 30 میلیون تومان و تیپ فول آن نیز با قیمت تقریبی 31 تا 33 میلیون تومان . (قیمت*ها غیر رسمی است) در بازار رقابتی نیز قیمت آن بسیار بالاتر از آن چیزی است که قول آن*را داده بودند. اما با این حال بازهم اندکی از رقیب کره*ایی خود « هیوندایi20 » ارزان*تر شده و تقریبا در رده رقیب ژاپنی « تویوتا یاریس هاچ*بک» قرار گرفته است.
اما مزدا 2 از رقیب فرانسوی / وطنی خود یعنی « 207i » تقریبا 5 تا 10 میلیون تومان گران*تر است که مطمئنا کیفیت بالای ساخت، مونتاژ و همچنین سواری و راحتی و ایمنی بهتر آن، می*تواند این اختلاف بهای زیاد را اندکی تحت پوشش قرار دهد.
این مزدای کوچک دارای ابعاد 1475x1695x3885 میلی*متر است (10 سانتی*متر بلندتر از یاریس ). پس با توجه به اعداد و ارقام باید خودروی جادارتری باشد ولی برخلاف رقیب هم وطنش، فضای داخلی آن جمع وجورتر به نظر می*رسد و انگار این اضافه طول، به فضای موتور و بار اختصاص یافته است .در تویوتا یاریس بیشتر فضا به داخل اختصاص داده شده به طوریکه با ریلی درنظر گرفتن صندلی*های ردیف عقب، حتی می*توانستید در حدود 20 سانتی*متر به فضای بار آن اضافه کنید.
105اسب بخار قدرت در 6000 دور به همراه 135 نیوتن*متر گشتاور در 4000 دور، برای خودرویی 1055 کیلوگرمی (که نسبت به یاریس 10 کیلوگرم سنگین*تر و 18 اسب قوی*تر است) تنها توسط موتوری با حجم 1498cc تامین می*شود.
این توان و گشتاور توسط جعبه دنده 4 سرعته اتومات به چرخ*های جلو انتقال می*یابد. این اعداد اگرچه هیجان*انگیز به نظر نمی*رسند ولی به طرز عجیبی مزدا 2 را نسبت به هم وطنش چابک*تر نشان داده که شاید بتوان این چلاکی را مدیون گیربکس فرز آن دانست که در 0.5 ثانیه عمل تعوض دنده*ها را انجام می*دهد.
این گیربکس معکوس*گیری*ها را نیز بسیار سریع و به موقع انجام می*دهد و در پیچیدن*ها، با فشار جزئی به پدال، دنده بلافاصله سنگین شده و به چسپندگی خودرو می*افزاید.
سیستم ترمز مزدا 2 را نیز می*بایست پرقدرت ارزیابی نمود چرا که هنگام ترمزگیری بدون هیچ درنگی وارد عمل شده و شما را به طور حتم از خطر دور خواهد کرد.
فرمان پذیری مزدا 2 در حد بسیار خوبی است و عکس العمل فرمان نیز سریع و رضایت*بخش است و شاید یاریس، فقط در این بخش چیزی از آن کم نیاورد. اگر بخواهیم مقایسه*ایی ساده میان توان فنی مزدا2 و یاریس داشته باشیم، احتمالا باید گفت یاریس در برابر مزدا 2 اصلا موتوری ندارد!
پس از این*رو مزدا 2 ، خودرویی چالاک است و به آن ایرادی وارد نیست و در این بخش شاید تنها ضعف آن را بتوان در عدم وجود دنده تیپ*ترونیک دانست که در مزدا 2 به دو گزینه « S » به معنی اسپرت که دنده*ها را دورهای بالاتری تعویض می*کند و « L » به معنی دنده*سنگین، خلاصه شده است. مزدا 2 با صندلی*های راحت که کاملا با فیزیک بدنی هم*خوانی دارد، چه در جلو و چه در عقب برای جثه*ایی تا قامت 170 سانتی*متر کاملا مناسب است ولی برای جثه*های درشت مجبور هستید عین ماهی در کنسرو فشرده شوید!
در جلو نیز فضای پا اگرچه زیاد نیست ولی کافی است اما به هیچ*وجه نمی*توان از احساس کمبود فضای پایِ سرنشینانِ عقب به همین راحتی گذشت. از این حیث مزدا2 کاملا نسبت به یاریس ضعیف*تر است چون یاریس واقعا جادار بوده اما راحت نیست و سر و صدای اطاق آن نیز زیاد است. در صورتی که مزدا 2 به خوبی نسبت به محیط اطراف ایزوله بوده ولی با این حال صدای دلنشین موتور را خواهند شنید. در حرکت نیز چرخ*ها و بدنه به خوبی عایق شده که امید است در نمونه های مونتاژ داخل نیز همین کیفیت حفظ گردد.
نسل جدید مزدا2 نسبت به گذشته، 100 کیلوگرم سبک*تر گردیده ولی مقاومت آن نسبت به نسل قبل، بسیار بیشتر شده است. همین امر سبب شده تا در تست ایمنی EuroNcap ، در تست تصادف 5 ستاره را با 34 امتیاز و در تست ایمنی کودک 4 ستاره را با 37 امتیاز کسب نماید ولی در تست برخورد با عابر از 4 ستاره تنها 2 ستاره را کسب کرده است و طبیعتا می*بایست بیشتر مراقب عابرین باشید.
در مقایسه با هموطنش، مزدا 2 در برخوردِ مقابل قوی*تر و در برخورد از بغل ضعیف*تر و در بقیه موارد گوی سبقت را از یاریس ربوده است.
فیلم جالب تعقیب وگریز
در این پست شاهد فیلمی جالب از یک تعقیب و گریز هستیم.خودروی دزدیده شده PORSCHE BOXSTER هست که در تعقیب و گریز تصادف کرده و اتفاقات جالبی بعد از ان می افتد.در ادامه می توانید این فیلم را دریافت کنید.
دزدی که نمی خواهد دستگیر شود...
دانلود با کیفیت 12MB___________480p
download
پسورد : www.maxspeed.ir
کلیپ جالب با موضوع خودرو
در این پست سه فیلم کوتاه و بسیار جالب و دیدنی با موضوع خودرو قرار دادیم .... پشنهاد میکنم که این کلیپهای بسیار جالب رو از دست ندید
دانلود فیلمها در یک فایل زیپ ____ 17 MB
download
دانلود فیلمها به صورت جداگانه
Awesome RC Car Drifting
Music With Car
206 Rocket